ben memnun kaldım
böyle hafif kokularında biraz kalıcılık problemi oluyor orjinalide böyle hafif o yüzden 4-5 saat sonra az hissediyorsun 1 tane bunan aldım 1 ganymede 1 lost cherry ganmede mesela kalıcılığı çok iyiydi ama bu koku dediğim gibi hafif alacaklar buna göre haraket etsin ağır kokulardan hoşlananlara hafif gelebilir
kıyafette performansı bence daha iyi oldu
bu parfümün mevsimleri yaklaşıyor aldım bakalım performans nasıl olacak
beğendim
bu kokuya hastayım reklamdan geldim çok tereddüt ettim ama çok kaliteli olmuş elinize sağlık
Günlük kullanım için baya ideal bir koku olmuş