uzun zamandır aldığım en kaliteli egoite diyebilirim kalite kokuyor teşekkür ederim
30 yıl önce orijinalini kullandığım parfümdü,%33 esans oranı ile extrait de parfüm olarak 1x50 ml,1x30ml olarak iki şişe elde ettim,%95 oranında benzerlik var, demleme süresi sonunda %100'e ulaşır ve orijinalinden daha performanslı bir ürün çıkacaktır. Tek kelime ile bayıldım ☺️Saim Bey'in yanında gönderdiği hediye için inceliğinden dolayı kendisine ayrıca teşekkür ediyorum kısacası %100 memnuniyet 😊